Semalam khamis bersamaan dgn 30/9/2010 adalah hari terakhir untuk menebus voucher dari ELKEN yg bernilai RM70….isk3 nasib baik xover due lagik….kui3....So ader 8 produk barangan yang boleh dipilih antaranya set kosmetik, ester C, Dr. Xeneji, Spirulina dll…. Akhirnya ak memilih Spirulina sbb nyer ak pernah lagi makan spirulina dari elken ni….special price yg diberikan RM82.50 untuk Spirulina 500 biji…..Normal price RM152.50….so mmg berbaloi-baloi….dah la Spirulina elken mahal….kui3…. so rugi kalo ambil peluang….hehe
Jika dilihat, harga Spirulina Elken lebih mahal berbanding dengan spirulina daripada jenama yang lain….. Sungguhpun Spirulina Elken ni mahal tetapi ia terkenal dengan cara penghasilannya yang berkualiti tinggi yang akan menghasilkan 100% Spirulina Organic dan terbukti keberkesanannya....xcaya tgk internet...dlm paper pon ader...hehe
Pengambilan: 5~10 biji, 2~3 kali sehari untuk dewasa
Jika anda juga berminat untuk mencuba atau membeli produk Elken Sprirulina bolehlah menghubungi saya. Selain itu Elken juga menawarkan pelbagai produk/makanan tambahan lain yang penting untuk kesihatan diri dan keluarga. Untuk keterangan lanjut boleh la menghubungi saya di talian HOTLINE EKIN 013-3316077 atau layari laman web www.elken.com.my

awak, klu pregnant bole makan ke spirulina ni?
ReplyDeleteboleh tiada masalah...tetapi lebih baik dapatkan nasihat doktor dulu sebelum makan ...ok...sorry lambat reply sbb dah lama xbukak blog...hehe
Delete