Thursday, July 29, 2010

MALAYSIA VS KOREA SELATAN @ Stadium Bukit Jalil


Assalamualaikum w.b.t....Sunday, 5 pm we were going to Stadium Bukit Jalil to watch friendly match between Malaysia n Korea.....










the result Malaysia 1 - 0 Korea......i knew it MALAYSIA BOLEHHHHHHHHHHHHH.....


Ini la barisan kita.....yang ikhlas berjuangggg.....cecece...nynyi plak....

ye ini la barisan pemain2 kebangsaan kiter yg bermain tempoh hari....

permainan mereka mmg bersemangat & menyerlah, walaupun xberapa ramai yg datang stadium....




pasukan malaysia..............


tapi...aku dan laki aku kecewa sebab ramai jugak org malaysia yang sokong korea...pakai baju korea....macam dlm gambar kat tepi ni...kn....

masa aku tgk bola hari tue...masa dah masuk second half, tetiba ada sorg hamba Allah ni lalu depan aku dengan memakai baju korea....1st half td takde..aku rasa dia ni la yang geng geng ultras malaya maksudkan tue...geg2 ultas kata, diorg ada halau seorg mamat pakai baju korea dari tempat diorg berkumpul...


mamat sebelah ni pulak,nama dia amirul....shahril kata, budak ni memang kena palang dengan forumers2 harimaumlaya.com..naktau kenapa?korang g forum ni...

http://harimaumalaya.com/forum/index.php?/topic/3593-malaysia-vs-korea-u23/page__st__320













































No comments:

Post a Comment